sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Orava-voimaa



Orava ihanainen on jo hetken odottanut korttiin pääsemistä ja nyt se vihdoin tapahtui. Ihailen muiden korteissa tuota sideharsoa, mutta itse en oikein ole osannut sitä käyttää. Olen kuitenkin tehnyt pienen päätöksen, että jos on ostettu on myös käytettävä, joten tuolla sitä nyt sitten on...

Olisiko ketään ihanaa ihmistä, joka haluaisi minua auttaa.. Minä ostin jo WOJ keskiaika-sarjan linnan, mutta se olikin niin pieni, että tarvitsisi jotain muuta kaverikseen. Olisiko kellään lohikäärmettä tai ritaria?
 Muoks Ihanainen Mari lupautui leimaamaan minulle lohikäärmettä. Kiitos!

Osallistun tällä Lauran Korttihaasteeseen, koska lempivärini on sininen ja vaaleanpunainen.


11 kommenttia:

Anitta kirjoitti...

Ihastuttava kortti. Värit on hempeät ja kauis kokonaisuus !

Mari kirjoitti...

Ihana kortti!!!
Minulla olisi lohikäärmeleimasin, laitankin sulle heti viestiä, ettei unohdu :)

marion kirjoitti...

OMG, this is soooo sweet !! Hugs, Marion

Niia kirjoitti...

Voi että on kaunis kortti :).

Tirpuunen kirjoitti...

Herkän suloinen ja harmoninen kortti, aivan ihana!

Thuja kirjoitti...

Suloinen kortti! Hyvinhän tuo sideharso sopii sinne joukkoon! :)

Svetlana - Chili_Ri kirjoitti...

Ihana suloinen kortti! Orava on niin söpö ;)

Heenu kirjoitti...

Suloisen söpö, niin kuin korttisi aina ovat.

Maiju kirjoitti...

Ihana kortti, ja tosi soma tuo leimakuva! Kivasti olet tuon harson asetellut, itsekin sen käyttöä yritän harjoitella :)

Anski kirjoitti...

Onpa kyllä tosiaaan ihanat värit :) Upea romanttinen kokonaisuus!

Paulette kirjoitti...

Voi kun lutuinen! Ihanat koristeet ja värit:D