lauantai 11. toukokuuta 2013

Kortti paperipussista



Minun on jo pitkään pitänyt kokeilla tehdä kortti käyttäen paperipussia korttipohjana. Olen säästänyt paperipusseja laatikon pohjalla jo ikuisuuden ja nyt vihdoin ja viimein sain tehtyä ensimmäisen ;) Voin vaikka vannoa että viimeinen tämä ei tule olemaan. Sen verran kivaa oli tekeminen :D

Leimasin on Bildmålarnan uutuus leimasimia. Tarkemman tarvikeluettelon näet Bildmålarnan blogista.


Kuvaa kortin sisältä. Tässä mallissa paperit pääsevät hyvin esiin. Paperitkin ovat siis Bildmålarnan tuotantoa :)



Takapuoli, pitkästä aikaa käytin omaa nimikkodigiäni :) Olen lähestulkoon unohtanut jo näiden olemassa olon ;) Mutta nyt ajattelin stanssata niitä valmiiksi pöydälle, niin voisi tulla paremmin käytettyä.



Pitäähän sitä paperipussiinkin olla jotain laitettavaa, joten tein sinne pienen kortin, jossa on ystävyyden ohje ;) Mitäs tykkäät?

Olisiko kenelläkään vinkkiä, mistä löytäisi vähän isompia paperipusseja, minun omani kun ovat kaikki aikastalailla pieniä :)

Ihanaa viikonloppua, minä lähden möyrimään mullassa ;)



6 kommenttia:

Nonni kirjoitti...

Todella hieno, niin paljon ihanaa katseltavaa!

AnnaP. kirjoitti...

Oi miten mahtava! :)

Maikkis kirjoitti...

Hei tää on kaunis <3, niin moniulotteinen että :D Ihana! <3

Päivili kirjoitti...

Voi tämä on todella kaunis kortti, niin monia ihania yksityiskohtia! En ole itse tehnyt yhtään pussikorttia, vielä.. Nyt kiinnostais tietää, minkä kokoinen paperipussi sinulla oli käytössä.

AnniK kirjoitti...

Ei kyllä uskoisi että tuo ihanuus on lähtenyt liikeelle paperipussista. Todella kaunis!

Helena kirjoitti...

Hieno!