lauantai 18. lokakuuta 2014

Joulua, mitäs muutakaan :)


Minä olen ihan höperönä näihin Bildmålarnan leimasimiin. Olette saatteneet sen kyllä kuulla ennenkin :D Tämäkin pikkuinen Mimosa on ihan syötävän suloinen :D Löydät tämän leimasimen tietenkin Bildmålarnan nettikaupasta, mutta näytti näitä saapuneen Paperinauhaankin.


Olen ollut huomaavinani, että ihmiset ovat siirtyneet nopeampiin kortteihin ja varsinkin ei väritettäviin leimakuviin... Minä vain niin tykkään leimakuvien värittämisestä, että koen tämän niin omaksi jutukseni .

Oikein mahtavaa viikonloppua sinulle. Minä lähden siivoamaan varastoa, että saisimme muksujen pyörät katon alle suojaan. Olisin kyllä paljon mieluummin askartelupöydän ääressä ;)


Halituksin,

6 kommenttia:

Eevan käsityökamari kirjoitti...

Kortti ihana ja leimasin söpö:)

Maikkis kirjoitti...

Voi kuinka kaunista jälkeä taas <3 Pitäisiköhän minunkin kaivaa jostain hetki aikaa väritellä hieman pitemmän kaavan mukaan... ;)

Sirpa kirjoitti...

Kyllä on kauniilla sävyillä.
Joo täällä on kans leima kuiven värjäykseen harhoiteltu!

Unknown kirjoitti...

Voi miten suloinen kortti! Tämä olisi ihan täydellinen jollekin pikkuprinsessalle. :)
Minä kyllä tykkään myös värittää kuvat pääsääntöisesti itse, mutta valmiiksi väritetyt kuvat on joskus kiireessä pelastus.

Marjut kirjoitti...

Suloinen kortti.

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis ja suloinen kortti...
Mirja